Thursday, January 15, 2009

Congratulations

zwani.com myspace graphic comments
I received sms from Neeza that she has delivered a baby girl at 1232hrs @ Mouwasat Hospital.Jubail.
Congrats Neeza semoga cepat sembuh dan baby juga.

15 comments:

maklang said...

Maklang pun ada terima sms tu..ingat dari siapalah no pelik2 ni...rupa2nya Neeza dah selamat melahirkan...

Tahniah buat Neeza dan keluarga...Syukur semuanya dah selamat!

silversarina said...

I terima sms dari neeza masa nak tarik selimut nak tido, happynya tau dia dah selamat bersalin....TAHNIAH !!

Kak Elle said...

maklang...

syukur kan semua nya dah selamat.

Kak Elle said...

rina...

tahniah kepada ibu dan baby alhamdulillah booties sampai tepat:)

zany said...

happy to hear that. 3 girls and 1 boy lah ye.

Kak Elle said...

zany...

aha 3 pricesses and 1 prince.

Kak Elle said...

zany...

typo* princesses

aNIe said...

Kak...thanks for the news...happynya kita makcik2 blogger dpt anak sedara baru...heheheh

Alhamdulillah syukur sealanya selamat

Ajzie said...

Tahniah ke Neeza n family..

p.s
Awal pg td kakak ipar saya pun baru bersalin. Baby Girl jugak.. hihi

MULAN said...

alhamdulillah...

waahhh.. seronok kak elle kat batam..

Kak Elle said...

anie...

hehe betul tu kita dapat anak sedara kan?

Kak Elle said...

ajzie...

musim girls nampak nya kan?tahun ni tambah extra satu zakat ye?..haha

Kak Elle said...

mulan...

tak seronok asal tak dapat shoppinggggggg....hehehe

cikMilah said...

Tahniah Neeza,Alhamdulillah,
Wah, control macho Shahmey...control...
Thanks kakElle for the news...

Kak Elle said...

cikmilah...

just like my sis my nephew is a loner...hehe