Friday, December 5, 2008

At last

At last my job done *phewwww*.... Finally I cast off my last knitting for now - just too lazy to knit anymore till my next mood come back .. may 1 week..maybe 1 month or maybe 1 year or even never at all .... time will tell.







These baby stuff will be airflown to the recipient soon and I have to do it before I leave for my holiday .... diam tak diam masa berlalu terlalu cepat....
Remember my pinkie/red shawl??? its in my treasure box now .... too lazy to complete it now ... bad huh?who knows if my mood come back I'll finish it one day.
I guess everyone rushing to do cakes and cookies for raya haji as for me non of those no kuih2 so if someone out there wanna give me please do send some ... saya anak yatim piatu tau....hehe ... tolong lah saya bantu lah saya ...... I will probably just fry 2 types of noodle for monday and plain rice and chicken curry.Will try make some dadih on sunday night if not too lazy.
To all of you Salam raya korban.



14 comments:

Neeza Shahril said...

comelnya baby's stuff tu..
sapelah the lucky recipient yang merasa kak elle's hand made tu kan..

waaa... kak elle dah pergi cuti ye.. nak ikut.. tapi tak larat dah.. the hip ni sakit2 aje.. hopefully tak beranak so soon.. hehee..

maklang said...

selamat hari raya korban...maaf zahir batin and selamat terbang kak...

Kak Elle said...

neeza...

tu lah sape lah yg so lucky ye?

lagi 2 minggu neeza baru berangkat...nanti nak gomol si Will puas2...hehe

Kak Elle said...

maklang...

dah balik kerteh ye?selamat raya korban juga ye.

Leyla Shuri said...

salam k elle,

nak kenal you lebih rapat sebab banyak persamaan.

boleh kasi chatting account kat yahoo atau hotmail?

Kak Elle said...

jahrera...

salam baru je saya singgah ke okinawa...hehe

amethyst_ku@hotmail.com

Neeza Shahril said...

tolong gomol Will untuk neeza sekali ye kak elle.. and doa2 anak neeza comel macam will jugak :))

sakurasa 2 said...

Kak Elle selamat menyambu aidil Adha raya di mana?

Unknown said...

kakelle....selamat hari raya!

may the lucky reciepent please take a picture of the hand made baby stuff tu nanti di pakai oleh baby dan post kan di entry blog ye....hehehe

nak tau, siapa the lucky baby tu...

Kak Elle said...

neeza....

ok gomol Will sampai dia lemas ye...hehhee

Kak Elle said...

sakurasa....

selamat hari raya juga from me 2 u...raya kat rumah.

Kak Elle said...

pp....

kena tunggu in January baru tau who that lucky baby is....

silversarina said...

nak pencen knitting dah...not so soon...after cuti boleh sambung semula ..hehe

Selamat Hari Raya buat akak.

Kak Elle said...

rina...

bersara sementara....nnt mood balik bolih sambung.

Selamat raya qurban juga untuk rina and family.