Tuesday, September 15, 2009

Selamat hari raya


Ku hulurkan 10 jari untuk meminta kemaafan dan keampunan jika ada tersalah bahasa bila di alam maya .... usik mengusik mmg jadi kebiasaan tampa di sedari jika ada yg mencuit hati harap di maafkan.
Pada semua kawan2 di alam maya yg pernah berjumpa dan belum berjumpa saya minta maaf zahir batin jika ada apa2 kesalahan yg saya buat semasa perkenalan kita.
Pada yang nak balik kampong berhati-hati ye masa di jalan raya.
Selamat menyambut lebaran dan happy-happy selalu.
hingga kita berjumpa lagi ........

14 comments:

aint-super-woman said...

Hai Kak Elle,

U look cantik !

Kak Elle said...

asw...

TQ gambar lama tu.
selamat hari raya ye

silversarina said...

Sebak je rasa nak raya dah ni...

Happy Hari Raya, maaf zahir batin banyak2 ye kak .

Kak Elle said...

rina...

saya pun mcm tak mood nak raya tahun ni ntah kenapa..tapi apa2 pun selamat hari raya maaf zahir batin dr saya yg jauh di Sg.

mamasita said...

Selamat Hari Raya,Maaf Zahir Batin and have a great Eid Mubarak..

Nice photo! Pheeweet!

Kak Elle said...

mamasita...

Selamat hari raya juga dr saya ... macam mana dgn persiapan?

Ummi365 said...

kak elle,

whylah tak ada mood nak raya? want us to go over and beraya di sana. ermm tak ada cutilah.. i start working on wednesday. before raya pun i tak cuti.

Laracroft74 said...

Selamat Hari Raya Kak Elle.. Maaf banyak2 kalau ada terkasar bahasa ya...

Kak Elle said...

ummi...

ntah ye mcm tak mood lansung tahun ni...meh lah raya kat kpg singapura...hehe

Kak Elle said...

laracroft...
selamat hari raya juga dan sama2 ampun dan maaf jika ada kesalahan.

NJ@goboklama said...

Kak Elle, Selamat Hari Raya Aidilfitri utk Kak Elle, semoga berbahagia hendaknya bersama keluarga nanti ye. :D

aNIe said...

Kak...Selamat Hari Raya juga buat akak ...

Maaf zahir batin...andai pernah melukakan perasaan...dan tersilap tingkah laku masa berjumpa...maaf dipinta...

Kak Elle said...

qisst...

like wise me too:)

Kak Elle said...

anie...

saya pun sama jika terkasar bahasa harap ampun kan ye.