Friday, September 25, 2009

Saya raya pertama mmg tak berjalan sebab jadi tuan rumah semenjak mak takde 20 tahun saya lah penganti dia masak,menyambut tetamu semua.... penat tau?

Macam biasa raya tahun di sambut sederhana semenjak arwah bapak meninggalkan kami tahun lepas.Persedian pun sederhana sahja kalau nak ikutkan mmg saya takde mood lansung tapi kesian pulak nanti tetamu dtg nak juga siapkan kuih muih kan?Saya cuma beli tarts dan muruku sahja yg lain2 tu di bagi olih adik2 dan ipar2 yg masih ingat.

Raya kedua saya lepak habis - kepenatan katakan .... mlm tu baru berjalan dgn my sister Aini ke rumah adik lelaki dan nenek sedara.

Raya ketiga kerumah my brother lagi satu dan semalam kerumah adik lagi satu Lina....agak mlm ni rehat :) pasal esok nak ke rumah Ram ada open house.








Gambar di rumah my brother raya ketiga .... bersama my siters and nieces .... baju raya mmg tak beli tahun ni tu yg saya pakai baju dah 5 tahun tergantung di almari selepas hantar dry cleaning nasib baik masih bolih muat .... hahaha.... teringat saya baju tu linen saya beli di KL dan masa tu lah tsunami berlaku.....





Ni juadah semalam di rumah my sister Lina .... ada mee rebus dan satay goreng dan juga fried chicken wings.

Sekian lapuran raya saya di sini.

11 comments:

Kak Teh said...

Selamat hari raya dan maaf zahir dan batin, kak elle. Wah baju raya lima tahun dulu pun masih boleh pakai?

Tak mau tengok lauk pauk tu lama-lama sangat!

Kak Elle said...

KT...

Selamat hari raya juga dr Sg dan maaf zahir batin...
tu lah bila cuba happy sangat masih muat....hahaha...

zura aini said...

auntie nurse tetap vogue dengan baju2 raya lama.

Kak Elle said...

zany...

thank you:)baju lama pun pakai sekali dua aje bab tu masih cantik...haha

Ibu n Abah said...

Salam kak elle,
Besar betul pengorbanan kak elle sebagai anak sulung. Insya'allah, saya ni menantu sulung, saya akan cuba jadi macam kak elle juga nanti. (Kalau umur panjang la...)

Kak Elle said...

ibu n abah...

terpaksa sebagai anak sulong supaya kami tak berkecai berai...

Cat Cat said...

Kak Elle,
Mee Rebus tu kalo Cath dapat, mau 2 mangkuk habis, babe... Hehe.

Kak Elle said...

cath....

2 mangkok pun maybe tak cukup ... hehe

cikMilah said...

KakElle
Dalam tak ada mood tu meriah juga ni...Risau gak ingatkan kuih tu ntah kemana terperapnya....

Kak Elle said...

cikmilah...

kalau register alhamdulillah sampai nanti...

silversarina said...

Cantik baju akak , masih nampak macam baru .Akak kulit cerah, memang cocok dengan apa saja warna.

Sure anak2 sedara akak happy dapat beraya dengan auntie elle.