Friday, July 31, 2009

Nurses Day

Happy nurses day to myself for tomorrow 1st August is Nurses Day in Singapore hmm.... the goodies bag above is from the nurses association but unfortunately its all gone first come first serve ........

Well since it falls on a saturday that means both teratai and myself won't be celebrating it but we both wish each other before we left for home just now.


If we work in hospital we definately get wishes from patients like above .... hehehe ......

Have a nice weekend and till my next entry .............

18 comments:

zany said...

happy, happy, happy, always.

Kak Elle said...

zany....

thank you..thank you...thank you

Ummi365 said...

Wah ada hari jururawat.. selamat hari jururawat kak elle, semuga terus berkhidmat merawat pesakit ya

PrinCeSS said...

happy nurses day..
mesti bes kalau dirawat oleh auntie..hehe

Kak Elle said...

ummi....

eh nurses day also got international one u know....hahaha but Sg is on 1st August....

Kak Elle said...

maya...

thank you meh lah aunty jaga kalau sakit:)

Cat Cat said...

Happy Nurses Day to you Kak Elle. How are you gonna celebrate this special day..?? Jangan asyik dok umah aje babe... Boring kang... Hehe.

zino said...

selamat hari misi.. semuga terus ceria cergas dan memberi perkhidmatan terbaik utk anak anak di sekolah tu..

Kak Elle said...

cath...

I will be home watching my korean dramas...haha

Kak Elle said...

zino....

terima kasih zino mmg tugas menjaga pesakit jadi kena lah membuat nya kan?

SoFie NuR said...

happy nurses day auntie!!!

silversarina said...

Happy nurses day.... next time boleh sambut nurses day sekali dengan birthday sofie ..hihi.

Neeza Shahril said...

Happy Nurses Day Kak Elle!! sumbangan nurses in the healthcare industry is crucial kan.. ubat kadang2 cure.. nurses pun most of the time do.. dengan senyuman mesra tu.. terus baik, tak yah makan ubat hehee..

Kak Elle said...

sofie...

thank you:)

Kak Elle said...

rina...

bukan sahja b'day Sofie tapi Adriana juga...ni kira2 3 in 1 lah

Kak Elle said...

neeza...

betul tu...yg membaik kan pesakit yelah nurses doctor cuma beri arahan tapi nurses yg membuat nya semua tampa nurses hospital bolih tutup tau....hahaha

aNIe said...

Selamat Hari Jururawat Kak...semoga akak sentiasa berkhidmat dengan penuh dedikasi...

Kak Elle said...

anie...

terima kasih tak lama lagi nak pencen...hehe