Monday, October 19, 2009

Sayang mama ....

Garpy kucing kesayangan saya lepas juga rindu saya pada dia asal dapat berjumpa pada hari sabtu lepas ... mmg betul kata nya kucing penawar kita di masa2 yg sunyi dia lah teman kita.

Saya suka mengendong dia tapi mmg banyak kucing yg tak suka di ngendong cuma bolih pertahan 1 minit lambat2 pun mungkin 2 minit.

Hari tu konon nak mengajar Garpy membaca buku tapi dia tak minat lansung...jahat dia!...haha...sayang mama lebih suka bermain aje.





haha Garpy kena dera dr mama supaya membaca ... nanti ke nursery senang dah pandai membaca .... hehehe....tapi saya gagal sebagai cikgu anak murid tak minat!!




Tapi kalau suruh bersenam suka nya dia ... lompat pun bolih ... haha....takpe mama bagi peluang lagi pun sayang mama gemuk sgt tu baik bersenam lah.


akan bersambung di lain hari....

15 comments:

silversarina said...

Garpy suka golek-golek aje, tak nak study..paksa jugak nanti Garpy cakar mama..hihi.

Kak Elle said...

rina...

tu ler nanti kena cakar baru tau...hehe

Cat-in-Sydney said...

Aunty Elle,
Send Garpy to us! We'll teach him to read and to blog too! Just like us.

Loves,
Angelina & Brad

MAMAMIA said...

Kak Elle,
Dah pandai membaca nanti, bolehlah Garpy masuk Facebook jugak!!!

cikMilah said...

Adoi mama, kalau Garpy pandai baca nanti dia jadi macam Garfield.. mama pulak kena dera...haha

Kak Elle said...

angeline...

orite will fly him over:)

Kak Elle said...

mamamia...

kalau garpy dah pandai baca nak kenalkan dia dgn stuart little nanti bolih pergi hollywood sama2...haha

Kak Elle said...

cikmilah...

berani dia dera mama dia?kena nanti papa dia pukul...hehe

Laracroft74 said...

kak elle..ajar Garpy nyanyi la..nanti boleh buat album, kak elle jadi manager dia pulak..hehehe..

Kak Elle said...

mamamia...

sebelum ajar garpy menyanyi baik saya dia panggil saya m a m a dulu...hahaha

MOKCIK AZWA said...

comelnya dia...hahaha..nak ajar membaca katanya..

mokcik pun nak bela kucing la seekor buat peneman sunyi nie huhuhu

Ibu n Abah said...

kak elle,
sekali dia bercakap dan membaca, takut kak elle terlompat pulak.. itu yang dia simpan suara dia.

Kak Elle said...

elle....

the first song I'll teach him will be love your mama...haha

Kak Elle said...

azwa...

your children will love it if you have a cat at home:)

Kak Elle said...

ibu and abah....

that will be the day...who knows god's willing one morning garpy may say'good morning ma and pa'...haha